top of page

Vectech Profesyonel Hizmetler

Vectech, Sunmuş olduğu servis paketlerinin yanında, işletmenizin ihtiyaç duyduğu tüm hizmetlerle ilgili çözümler sunmaktadır. Satış önce projelendirme hizmetleri; uygun ürün veya yazılımın belirlenme süreci, test ve poc süreçlerinin yönetilmesi, üretici görüşmeleri konularda satınalma öncesi tüm süreçlerde Vectech' ten ücretsiz bir şekilde destek alabilirsiniz. 

Mevcut envanterinizde yer alan, Zebra ve Honeywell markaları tüm ürünler için teknik servis hizmetini, yetkili servis güvencesi ile, Vectech' ten alabilirsiniz. 

Uzaktan destek, telefonla destek ve yerinde destek hizmetlerimizle, süreçlerinizin aksamaması için uzman ekibimizle hizmetinizdeyiz. 

Koruyucu bakım anlaşması hizmetlerimizle, arızaların önceden giderilmesi, envanterinizin düzenli bakım, onarım ve yedek parça ihtiyaçlarını Vectech ile sağlayabilirsiniz. 

Satış Öncesi Mühendislik

VecTech  müşterilerine ücretsiz olarak sunduğu “Satış Öncesi Mühendislik ve Danışmanlık Hizmetleri” ile kablosuz ağ alt yapısı yatırımları başta olmak üzere, “Kurumsal Mobilite” tabanlı yatırımlarınızdaki başarınızı şansa bırakmamanıza yardımcı olmayı hedefliyor.

En Büyük Vaadi Nedir..?

VecTech sunduğu “Satış Öncesi Mühendislik ve Danışmanlık Hizmetlerine” o kadar güvenmektedir ki; satın almalar sonrası, VecTech’in önerdiği donanım model ve adetlerinde meydana gelebilecek sapmalar nedeniyle oluşabilecek sürpriz bütçe aşımları halinde, doğacak olası mali farkları üstlenerek “%100 Danışmanlık Garantisi” veren Türkiye’deki ilk ve tek OT/VT kuruluşu olma özelliği taşımaktadır.

Teknik Servis Hizmetleri

Zebra marka “Kurumsal Mobilite” cihazlarının “Yetkili Arıza Kabul Noktası” olan VecTech, ZASP unvanı ile Zebra’nın ve Honeywell’in Türkiye’deki “Yetkili Servis Noktası”dır ve bu markalara ait arızalı ürünlerin orijinal yedek parçalar ile onarım sürecini yürütmekle ve üretici garantisinin devamını sağlamakla yükümlüdür. 

Üreticilerin, ürünlerinin satışı sonrasında müşterilerine yasal olarak taahhüt ettikleri servis hizmetlerinin (minimum iki yıl) sağlanması kapsamında garanti hizmetlerine ilişkin tüm yardım masası, bakım, onarım, yedek parça temini, ürünlerin servis merkezine kargo ile ulaştırılması gibi süreçlerin takibi ve yürütülmesi ile garanti kapsamı/süresi dışında kalan cihazların ücretli olarak onarımını sağlanması hizmetleri VecTech çatısı altında sunulmaktadır.

Bu kapsamda her yıl, VecTech çatısı altında, binlerce cihazın onarımı gerçekleştirilirken, farklı kurumlar ile yapılan “Bakım Anlaşmaları” kapsamındaki cihazlar ile birlikte 30.000’i aşkın cihaz VecTech garantisi ve sorumluğu altındadır.

Destek Hizmetleri

Tele-Destek Hizmetleri:

Tele-Destek Hizmetimiz, son kullanıcılardan gelen çağrıların VecTech SAP altyapısında kaydedilip izlendiği, 1. seviye teknik desteğin verildiği ve mevcut IT envanterinin yönetildiği çağrı yönetim hizmetidir. Üstelik çağrılarınız konusunun uzmanları VecTech profesyonelleri tarafından yanıtlanır ve teknik sorunlarınız çözüme ulaştırılır. Bu soru ve sorunlar müşteri yerinde veya VecTech’de yapılandırılabilir ve gerektiğinde diğer VecTech destek hizmetleri ile bütünleştirilebilir.

Uzaktan İzleme & Destek Hizmetleri:

Uzaktan İzleme ve Destek Hizmetimiz ile mesafe ve yerden bağımsız olarak, VecTech müşterilerinin ağ altyapısının ve kurumsal mobilite sistemlerinin en yüksek performansta ve kesintisiz çalışması hedeflenmektedir. Üstelik çağrılarınız konusunun uzmanları VecTech profesyonelleri tarafından yanıtlanır ve teknik sorunlarınız çözüme ulaştırılır. Bu soru ve sorunlar müşteri yerinde veya VecTech’de yapılandırılabilir ve gerektiğinde diğer VecTech destek hizmetleri ile bütünleştirilebilir.

Yerinde Destek Hizmetleri:

Yerinde Destek Hizmetimiz, onarım merkezine getirilmesi zor olan veya sistemler çalışırken müdahale/bakım hizmeti verilmesi gereken durumlarda ya da herhangi bir sorunla karşılaştığınızda VecTech profesyonelleri tarafından sorunun mevcut olduğu yerde müdahale edilerek giderilmesi hizmetidir.

Bakım Anlaşması

Koruyucu Bakım Hizmetleri:

İster “parça dâhil” olsun ister “parça hariç” Bakım Anlaşmalarının amacı arızaların giderilmesi değil, sistemin sürekliliğini sağlayarak, olası işgücü kayıplarının önüne geçmektir. Yapılan anlaşmalar ile periyodik bakımlar ve onarımlar haricinde oluşabilecek anlık donanımsal veya yazılımsal sorunlar için en kısa süre içerisinde müdahale ve çözüm hizmetleri alınmaktadır. VecTech ile yapılabilecek “Bakım Anlaşmaları” kapsamında; kurumların elektronik cihaz parklarında yer alan, mobil terminaller, barkod yazıcılar, barkod okuyucular, RFID sistemleri, kablosuz ağ ürünleri ve bu ürünler ile entegre çalışan uygulama yazılımlarının kesintisiz çalışması sağlanabilmektedir.

Bu sayede belirlediğiniz süreler içerisinde oluşabilecek donanım arıza maliyetlerinizi öngörebilir, işletmenizin nakit akışını beklenmeyen arızalar ile sekteye uğratmazsınız. Bu sayede sistemlerinizde ortaya çıkabilecek donanım arızaları uzman VecTech ekibi tarafından çözülür ve çıkabilecek arızalar nedeni ile öngörmediğiniz bakım veya parça maliyetlerini de engelleyebilirsiniz.

bottom of page