Destek Hizmetleri

Tele-Destek Hizmetleri:

Tele-Destek Hizmetimiz, son kullanıcılardan gelen çağrıların VecTech SAP altyapısında kaydedilip izlendiği, 1. seviye teknik desteğin verildiği ve mevcut IT envanterinin yönetildiği çağrı yönetim hizmetidir. Üstelik çağrılarınız konusunun uzmanları VecTech profesyonelleri tarafından yanıtlanır ve teknik sorunlarınız çözüme ulaştırılır. Bu soru ve sorunlar müşteri yerinde veya VecTech’de yapılandırılabilir ve gerektiğinde diğer VecTech destek hizmetleri ile bütünleştirilebilir.

Uzaktan İzleme & Destek Hizmetleri:

Uzaktan İzleme ve Destek Hizmetimiz ile mesafe ve yerden bağımsız olarak, VecTech müşterilerinin ağ altyapısının ve kurumsal mobilite sistemlerinin en yüksek performansta ve kesintisiz çalışması hedeflenmektedir. Üstelik çağrılarınız konusunun uzmanları VecTech profesyonelleri tarafından yanıtlanır ve teknik sorunlarınız çözüme ulaştırılır. Bu soru ve sorunlar müşteri yerinde veya VecTech’de yapılandırılabilir ve gerektiğinde diğer VecTech destek hizmetleri ile bütünleştirilebilir.

Yerinde Destek Hizmetleri:

Yerinde Destek Hizmetimiz, onarım merkezine getirilmesi zor olan veya sistemler çalışırken müdahale/bakım hizmeti verilmesi gereken durumlarda ya da herhangi bir sorunla karşılaştığınızda VecTech profesyonelleri tarafından sorunun mevcut olduğu yerde müdahale edilerek giderilmesi hizmetidir.

Hemen Fiyat Alın!

Ücretsiz arıza tespiti ve fiyat teklifi almak için bizimle hemen iletişime geçin.

Vectech bir Vector Group Markasıdır.

İletişim Bilgileri

Telefon: +90 (216) 344 08 09

Fax:       +90 (216) 344 31 12

Email:     info@vectech.com.tr

İçerenköy Mahallesi, Kayışdağı Cad. No:64 İmpa İş Merkezi  Kat:-1  34752
Ataşehir/ İstanbul

ÇALIŞMA SAATLERİ

Pazartesi - Cuma

09:30 - 17:00

  • White Facebook Icon
  • White Twitter Icon
  • White Houzz Icon
  • White YouTube Icon