top of page

Destek Hizmetleri

Tele-Destek Hizmetleri:

Tele-Destek Hizmetimiz, son kullanıcılardan gelen çağrıların VecTech SAP altyapısında kaydedilip izlendiği, 1. seviye teknik desteğin verildiği ve mevcut IT envanterinin yönetildiği çağrı yönetim hizmetidir. Üstelik çağrılarınız konusunun uzmanları VecTech profesyonelleri tarafından yanıtlanır ve teknik sorunlarınız çözüme ulaştırılır. Bu soru ve sorunlar müşteri yerinde veya VecTech’de yapılandırılabilir ve gerektiğinde diğer VecTech destek hizmetleri ile bütünleştirilebilir.

Uzaktan İzleme & Destek Hizmetleri:

Uzaktan İzleme ve Destek Hizmetimiz ile mesafe ve yerden bağımsız olarak, VecTech müşterilerinin ağ altyapısının ve kurumsal mobilite sistemlerinin en yüksek performansta ve kesintisiz çalışması hedeflenmektedir. Üstelik çağrılarınız konusunun uzmanları VecTech profesyonelleri tarafından yanıtlanır ve teknik sorunlarınız çözüme ulaştırılır. Bu soru ve sorunlar müşteri yerinde veya VecTech’de yapılandırılabilir ve gerektiğinde diğer VecTech destek hizmetleri ile bütünleştirilebilir.

Yerinde Destek Hizmetleri:

Yerinde Destek Hizmetimiz, onarım merkezine getirilmesi zor olan veya sistemler çalışırken müdahale/bakım hizmeti verilmesi gereken durumlarda ya da herhangi bir sorunla karşılaştığınızda VecTech profesyonelleri tarafından sorunun mevcut olduğu yerde müdahale edilerek giderilmesi hizmetidir.

bottom of page